tiistai 31. tammikuuta 2017

Tarjoilu Punaportissa

Asiakaspalvelupalvelutilanteeseen valmistautuminen
- Annan itselleni K3, koska minulla oli siistit tarjoiluvaatteet päällä ja hiukset olivat kiinni. En myöskään tullut ikinä aamulla myöhässä.


Asiakkaiden vastaanottaminen
- Annan itselleni H2, koska tervehdin asiakkaita aina kohteliaasti ja yritin vastata heidän kysymyksiinsä niin hyvin kun itse osasin tai tarvittaessa pyysin apua joltain muulta.


Asiakaspalvelutilanteen päättäminen
- Annan itselleni K3, koska hymyilin aina ja olin ystävällinen asiakkaille. Kysyin välillä myös että maistuiko ruoka.


Asiakaspalvelutilanteessa käytettävien resurssien ja tietotekniikan käyttö
- Annan itselleni H2, koska kassakoneen käyttö sujui ihan hyvin.


Matkailupalvelujen informaatio- ja muun materiaalin käyttö
- Annan itselleni H2


Työturvallisuudesta huolehtiminen
- Annan itselleni K3, koska huolehdin itsenäisesti omasta ja muiden turvallisuudesta.


Hygieniasäädösten noudattaminen
- Annan itselleni K3, koska huolehdin hygieniasta hyvin. Esim. pesin aina kädet jos olin vaikka vienyt likaisia astioita. Putsasin myös pöytiä puhtailla liinoilla.


Oppiminen ja ongelmanratkaisu
- Annan itselleni H2, koska osaan hoitaa pienet ongelmat itsenäisesti, mutta jos tuli vaikea juttu niin pyysin apua.


Vuorovaikutus ja yhteistyö
- Annan itselleni K3, koska pystyn työskentelemään hyvin kaikkien kanssa.


Terveys, turvallisuus ja toimintakyky
- Annan itselleni H2


Ammattietiikka
- Annan itselleni K3, koska toimin annettujen ohjeiden mukaan ja noudatin hyviä käytöstapoja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti